keskiviikkona, huhtikuuta 30, 2003

Että olisi sitten vapunaatto tänään. Ja huomenna olisi vappupäivä. Kun minä olin pieni, vappuaattona mentiin vapputorille ja vappupäivänä Tampereen Rosendahliin vappulounaalle. (Joo-o, tiedän että jotkut teistä huutaa tässä vaiheessa porvari, mut hällävälii.) Ja mitäv teen tänä vappuna? Siivoan omaa surkeaa kämppääni. Ja jos aikaa jää kirjoitan omaa surkeaa luentopäiväkirjaani. Surkeaa! Surkeaa! Eikös sellainen kirja&musikaali ole kun Kurjat-Les Miserables? Oijoi! Minä olen niiiiin kurja. Säälikää!

Ainii, olihan minulla jotain ihan oikeaakin kerrotavaa. Vaikka senkin kerron vain maksimoidakseni säälin määrän: Tiedättehän kuinka naistenlehdissä (juu-u, minustakin on hälyyttävää kuinka usein viittaan naistenlehtiin) aina lokeroidaan ihmiset vartalomallien mukaan? On päärynävartalo, omenavartalo ja jotenkin muistelen että olen joskus jopa nähnyt sanan varsisellerivartalo, vaikka en ole ihan varma mitä lääkkeitä olin silloin syönyt. No kuitenkin, koska minusta kaikki naistenlehtien ohjeet pitää muokata itselleen sopviksi (kuten ohje "Tee vatsalihasliikkeitä televisiota katsoessasi" muotoon "Katso televisiota") olen tänään päättnyt minkälainen vartalo minulla on. Minä olen ylpeä pullapitkovartalostani! (Linkin kuvassa Jouni Kujansuu-niminen henkilö on rakentanut kovaäänisen pullapitkoon, mikä sinänsä on vänkää, mutta se ei kuulu tähän) Minun vartaloni on juuri tuollainen! Minulla on ihme myhkelöitä, joita ei naistenlehtien mukaan pitäis olla. Mutta minä olen ylpeä, koska nyt voin tuntea yhteenkuuluvaisuutta kaikkien muiden pullapitkonaisten kanssa! Pullapitko is beautiful!


0 kommenttia:







Lähetä kommentti