torstaina, toukokuuta 08, 2003

Sain maanantaina ihkaoikean työpaikan. Aloitan kesäkuun alussa. Oma työpiste ja kuukausipalkka. Hiukan on epäluonnollinen olo. Yleensä kun minä olen saanut työtä se on ollut tyyliin "Meillä on kauhee kriisi! Tänne on pakko saada joku heti, ihan sama kuka!" ja minä olen kuuliaisena työntänyt pääni kaikenmaailman kriisipesäkkeisiin. Nyt oli ihan työhaastattelu, jakkupuvut ja kaikki. Eihän se koulutusta vastaa eikä palkka ole hyvä, mutta tiedän missä istun seuraavat 2,5 kuukautta. Se on keikka/pätkätyöläiselle aika super-luxu.

On a related matter, tajusin tänään kuinka uskomattoman ihana Chydeniuksen Natalia-biisi onkaan.

Ai nii! Tilasin bookplus.fi:stä tämän vuoden no logon, eli Alissa Quartin branded-kirjan (joo, laitan linkin jonnekin joskus jos jaksan) vain sen takia (olisin yhtähyvin voinut ostaa sen akateemisesta) koska kyseinen lafka löytää yhden lotta-kirja-nimikkeen tietokannastaan. No sainpa sitten paketin. Oliko mukana Lotta-kirjaa? EI! Oliko selitystä? EI! Olenko liian epäsosiaalinen ja laiska kysyäkseni asiaa firmasta iteltään? OLEN!


0 kommenttia:







Lähetä kommentti