torstaina, toukokuuta 22, 2003

Uusimman Seura-lehden kannessa mainitaan Maria Lundin harrastukseksi väkivaltaiset tietokonepelit. Tämä on vänkeä neiti tämä Maria. Samainen nti. Lund myöskin tykkää rentoutua TVn ääressä ja onpa jossain mainittu että hän jopa chattää ellei peräti irkkaa. Nti Lund ei myöskään "nauti sinkkuelämästään", vaan on kihloissa jo toista vuotta! Vaihtakaa nyt Maria- ja Lund-sanojen tilalle Daddalie ja edelleen kaikki väittämät pitävät paikkaansa! Miksi sitten Maria Lund on uuh, miesten päiväuni ja muutenkin cool ja minä olen uuh, complete loser ja muutenkin hikinen? Myönnettäköön, että ulkonäkömme ei ole ihan samalla tasolla (ja huom. te jotka olette tavanneet minut kasvotusten! Tässä kohtaa saa vapaasti klikata sitä kommentoi-lenkkiä ja kirjottaa että olen huomattavasti Maria Lundia hehkeämpi! :)) ja minä en laula jazzstandardeja (tai siis laulan mutta en niin hyvin että Hannele Laurila tarjoaisi managerointi-sopimusta) mutta silti, yhtenäisyydet elämässämme ovat niin hätkähdyttäviä että sus siunakkoon, minun epätoivoni on oikeutettua!


0 kommenttia:







Lähetä kommentti