Tiedättehän kaikki te, jotka käytätte silmälaseja, kuinka suihkussa käyminen on ihanan utuinen kokemus. Ihan niinkuin jos kesken luennon ottaa silmälasit pois ja luennoitsija näyttääkin amööbamaisesti liikkuvalta ruskealta utupilveltä ja power point-kalvot kubistiselta taiteelta? Samalla tavalla suihku on mukavan abstrakti kokemus. Tänään kuitenkin lyötiin märkä rätti kesken suihkun. Satuin vilkaisemaan shampoopullon takakylkeä ja huomasin että VO5-copywriterit olivat keksineet kivan tavan piristää päivääni. Shampoopullon takana luki: Whoever you are...Shine. Ihan niinkuin että: Me täällä VO5dellä ei kyllä silleen kauheesti välitetä että kuka sää oot, mut olisitko niin kiltti että viittisit silleen hehkuu onnellisesti. Ja jos vielä viittisit mainita sitä tän meidän tuotteen, niin olis kiva. Kun kato toi word-of-mouth on niin uskottavaa ja silleen. Tietenkin tarkoituksena oli varmaan sanoa että hei, kaikki naiset, ei ole väliä kuka olet, voit silti hehkua onnellisesti (VO5 tuotteilla), mutta hemmetti kyllä otti päähän kun jo suihkukaappiinikin tungetaan yltiöpositiivista elämänfilosofiaa. Mitä perkelettä se "Koska olet sen arvoinen" muuten tarkoitti? Ai että minä olen kymmenen euron ripsivärin arvoinen? "Hintasi on yksi Express Top Coat-lakkapullo." "Hei, me täällä Revlonilla ollaan sitä mieltä että sää oot tosi nasta tyyppi, et sä hei ansaitset tän Longitude extra Volym expressin." Kiitos paljon, mut mää haluaisin edelleen ajatella että olen arvokkaampi kun kaikki maailman puhdistusgeelit ja mattapuuterit yhteensä.
Samatapaiseen "Me täällä markkinoinnissa ollaan sun kavereita"-asenteeseen törmäsin Stokan nuorisovaateosastolla jonne kerran erehdyin kokeilemaan farkkuja. Yrittäessäni tunkea solakoita sääriäni niihin leptosomeille suunniteltuihin housuihin, satuin vilkaisemaan peiliin johon oli punaisilla tarrakirjaimilla kirjoitettu: You look great! Ironinen nauruni joka muistuttaa peltisahalla halkisahattavan pianon ulinaa, pelästytti kaikki sovituspoteroihin jonottavat teinitytsät. Ehkä minun olisi pitänyt tajuta että niitä farkkuja ei oltu suunniteltu meille jotka muistaa ajan jolloin Madonna ei ollut tähti.
Ainiin, pitää kuulemma kirjoitaa kivoista asioista. Kukkaset on kivoja ja niiden ympärilla lentelevät perhoset. Gilmore Girls on tosi lämminhenkinen sarja ja Dawson's Creek on tosi opettavainen, koska siitä teinit oppii kuinka paljon mukavempaa on koulussa ja yliopistoissa kun muistetaan pukeutua sävy sävyyn kaveriden kanssa.
torstaina, lokakuuta 09, 2003
Lähettänyt Daddalie klo 11:43 ip.
Tilaa:
Comment Feed (RSS)
0 kommenttia:
Lähetä kommentti