keskiviikkona, kesäkuuta 09, 2004

Tervetuloa hiustrendien kotisivulle!

Uusi tilasto-ohjelma on paljastanut hämmentäviä totuuksia. Sivulleni päädytään yleensä googlettamalla euroviisuehdokkaiden nimiä tai sanoilla "hiustrendit" tai "Antti Tuiskun kappaleiden sanat". Minä kun luulin että sivulleni päädyttiin hakusanoilla "Bertol Brechtin tuotannon todellisuus ja symboliikka".

Sitten toiseen hämmentävään totuuteen. Koskapa olen taas astunut työelämään, olen aamuisin herätellyt itseäni kännykkäradiolla. Ja olen huomannut kuinka loistavaa ohjelmaa Juuso ja Peltsi tekee Ylexällä. Tänään sitten töissä tutustuin taukotilan korkeakulttuuriseen kirjallisuustarjontaan ja huomasin että minun ilmeisesti pitää mennä Juuson kanssa naimisiin. Pitäkää ne vastaväitemölynne mahassanne, minulla on monta hyvää syytä Ensinnäkin, tyypin nimi on Juuso, senhän on melkein kuin juusto, ja minä rakastan juustoa jo valmiiksi! Toiseksi, Juuso on kauppatiet. YO ja kukaan ei ymmärrä kauppatiet. YOta niin hyvin kuin toinen kauppatiet. YO. Ja tänään sitten pärähti. Luin eilisiviikon OHO!-lehdestä yltiötyhmän Juuso ja Peltsi-haastattelun jossa Juuso ihan varmasti ajatteli minua kuvaillessaan unelmanaistaan sanoilla: Seksikäs, rikas ja kömpelö. Siis jos minun plethoramaisesti monivivahteinen persoonallisuuteni voidaan pakata kolmeen sanaan ne sanat ovat juuri sanat seksikäs, rikas ja kömpelö! Seksikkyytenihän nyt on itsestäänselvää, koska olen naistenlehtien oppien mukaan sinut oman kehoni kanssa ja harrastan spontaaneja tekoja jotka saa miehet villeiksi (kts. edellinen postaus). Olen myös niin rikas ettei mitään rajaa! Jo pitkään on keittiössäni ollut kolme pahvikassillista tyhjiä kokispulloja kun en oo kato pikkurahan tarpeessa, nääs! Ja jos jotain, niin meikä on VARSINKIN kömpelö! Monen monituista kertaa olen ne kokispullokassit kaatanut kumoon lampsiessani keittiöön syömään juustoa. Olen myös se tyyppi joka, jos joskus uskaltautuisin fitness centeriin, (ja en uskaltaudu, koska olen niin kömpelö), pilaisi kaikkien yhteiset steppituntinautinnot aina aloittamalla kaikki askelsarjat väärällä jalalla, törmäilemällä kuntosalin "prinsessoihin" ja näyttämällä muutenkin kömpelöä ja ankeaa liikehdintääni peilin välityksellä koko kuntosalin vesipullojengille. Sori vaan Juuso, minä olen varattu!


0 kommenttia:







Lähetä kommentti