torstaina, toukokuuta 04, 2006

Daddalien unipäiväkirja, osa 375.

Vaikka varmaan karkoitan lukijoita by the truckload kertomalla lisää unistani, mutta tämä on vain arkistoitava jälkipolville. Viime yönä näin unta että olin menossa kleinbussilla häihin Nico Rosbergin kanssa. Olinmme molemmat vieraita, don't worry. Olin niiku että wohoo, häihin Nico Rosbergin kanssa, vähän fancyy! Sitten se alko flirttaileen mun kanssa (ja daddalandiassahan pelkkä moi on jo vakavanpuoleista flirttailua), olin niiku että wohoo, Nico Rosberg flirttailee mun kanssa, vähän fancyy! Sitten sain selville että meidän pitäis osallistua johonkin idioottimaisiin hääleikkeihin samassa joukkueessa. Olin niiku että wohoo, idioottimaisia hääleikkejä Nico Rosbergin kanssa, vähän fancyy! Sitten heräsin.


0 kommenttia:







Lähetä kommentti