keskiviikkona, elokuuta 09, 2006

Pitkään luulin että palapeili on kuvastimista kauhein. Se joka eteistä rumentava muisto 80-luvulta jossa pienet mustat pääskyset ikuisesti matkaavat kohti itäblokin maita. Mutta nyt on lännestä noussut palapeilille haastaja, rauhattomuutta aiheuttava ja esteettistä silmääni rassaava lainepeili! Ja jotta peilimaailmassa olisi täydellinen kökköyden huipentuma, IKEA tarjoaa myös double-whammyn: pala-lainepeilin!

Koska tämä saattaa loukata lainepeilifaneja, olen kirjoittanut palautteen ite valmiiksi: Mä satun tykkään noista laine peileistä! mun mielestä ne on tosi kivan näkösiä! Ei kaikilla oo varaa hianoihin peileihin! Mulla on tollanen lainepeili ja mun mielestä se on tosi ihana. Ei millään pahalla, mut mä halusin nähä minkälainen peili sulla on, varmaan joku ihan hirvee!!!!

Luotan kuitenkin siihen, että valituiset lukijani, jotka kaikesta päätellen ovat keskivertoa paremmalla maulla varustettuja ja muutenkin älykkäitä ihmisiä, eivät omista lainepeilejä.


0 kommenttia:







Lähetä kommentti