sunnuntaina, elokuuta 01, 2010

I am nice men.

Pari vuotta olen nähnyt aika ahdistavia painajaisia säännöllisen epäsäännöllisesti joten onkin mukavaa että parin viime viikon ajan olen nähnyt vain viihdyttäviä, hassuja unia. Mutta mitä se sitten tarkoittanee että näen unia vain edellisen päivän tapahtumista? Onko alitajuntani antanut periksi, eikä enää jaksa tunkea painajaisten kautta viestejä joiden pitäisi rekisteröityä puupäähäni? No kuitenkin, tässä taas esimerkki aika lollerosta unesta jonka näin viime yönä.

Olin todella stressaantunut unessa, koska tein kahta työtä. Normityöni lisäksi olin vuokraasuntojen välittäjä (koska olin edellispäivänä lukenut Lola Wallinkosken haastattelun asunnonvälittäjän työstä, lol). Vuokra-asuntofirmaa johti entinen maikkani koulumme kellarista (eli unityöni ovat ihan yhtä glamuröösejä kuin oikeat työni) ja hitto oli stressaavaa yrittää järjestää asuntonäyttöjä aamuksi kun jostain syystä näyttöjä ei saanut olla koulun aamunavauksen aikaan. Pääsin vihdoin kolmella bussilla johonkin vantaalaiseen ghettoon näyttämään kämppää ja sen jälkeen soitin sille maikalle ja vaadin saada auton käyttööni (tämä tuli siitä kun edellispäivänä mietin kuinka erilaisita kadut ja tiet näyttävät yksityisautosta kun on tottunut kulkemaan jalan tai bussilla) koska pelkästään oheismateriaalia varten minulla täytyi olla kolme helvetin raskasta laukkua. Sitten eksyin ja alkoi pimetä ja kannoin sylissäni peittoja ja tyynyjä (tämä tuli siitä kun ostin edellispäivänä uudet tyynyt) ja törmäsin vanhaan vantaalla asuvaan tuttuuni joka tervehti minua potkaisemalla jalkaani. Sanoin että yritän löytää hänen asuintalonsa koska tiesin että sen vierestä menee bussi. Oho, ehkä se olikin aikamoinen painajainen koska eksyessäni harmitti etten päässyt siihen toiseen työhöni jossa sentäs on meneillään kuunvaihteen kirjanpidolliset bakkanaalit, ja tulisin todennäköisesti saamaan potkut poissaoloni takia. Olin tietysti myös kadottanut tyynyjen väliin piilottamani käsilaukun.

What does it all mean?

Oooh, juuri tuli telkussa Imperiumin vastaiskun "Bring me the hydrospanners"-kohta. Seksikkäin shot Han Solon alaselkää ikinä. Ilmeisesti myös ainoa. Olen aina sanonut että ne säälittävän huonot uudet Star wars-leffat (also know as Episode I-useless Crap, Episode II-more useless Crap ja Episode III-still no Han Solo) olisivat olleet ihan siedettäviä HanD-muodossa. Elokuvan vasemmassa laidassa olisi vaan kokoajan ollut kokovartalokuva Han Solosta (mieluiten se missä sillä on ase kädessä ja ne yliseksyt rypyt paidan kyynerpäiden kohdalla). Ainakin minun elokuvakokemukseni olisi ollut huomattavasti miellyttävämpi, olisi vain voinut toljotella sitä asetta puristavaa kättä esim. se täysin urvon kilpa-ajokohtauksen ajan.

PS. Täällä on täysin punainen auringonlasku, sailor's delight.


0 kommenttia:







Lähetä kommentti