keskiviikkona, syyskuuta 17, 2014

Katsokaa mitä löytyi kun etsin tuikkukynttilöitä!

Minä olen siitäkin ihanan ihmeellinen ja erikoinen ihminen että noin lähtökohtaisesti en ole sellainen kynttilähullu, kuten vaginoiden omistajat yleensä. En vaan tajua miksi pitää kämpän nurkkiin ehdoin tahdoin rakennella tulipalopesäkkeitä kun sähkövalokin on keksitty. No valitettavasti parvekkeella kynttiät ovat ainoa mahdollinen valonlähde näin pimenevinä syysiltoina, kun en ole ikinä saanut hankittuna sinne mitään parvekevaloa (olen siitäkin erikoinen vaginan omistaja, etten yleesä pidä parvekkeella hengaamisesta erityisesti). Eilen kuitenkin päätin pitää ex tempore Youtube-konsertin parvekkeella. Citizens of Oulu, you are welcome! Vähän valoa oli pakko järjestää siihen ainoaan kynttilälyhtyyn joka minulla parvekkeella on (white trashysti se riippuu siitä henkaritelineestä, tiedäään!) Löysin tasan yhden tuikkukynttilän, jostain lahjaksi saadusta tuikkukynttiläkiposta, mutta ennen kuin löysin sen, löysin tämän:

 Fucken hell, kultarakasihanan vanhat aterimet! Kai! Ehkä! En ihan varmaksi tiedä mitä nuo on, koska vieraalta näyttävät! No ihan sama! Minä olen tässä sunnitellut jo vaikka mitä IKEA-reissuja hankkimaan aterimia (tai siis aseita, kuten itse olen oppinut noita aina kutsumaan) tai pitkäaikasten sijoitusten realisoimista ja Hackmanin Lion-sarjan hankkimista (koska ooh, ne on ihanan Pallemaisia!) koska varsinkin haarukat ja lusikat loppuvat aina kesken ennen kun saan tiskikoneen muuten täyteen. Sitten niitä pitää tiskata _käsin_, kun ei voi tehdä sitä laiskuuden multihuipentumaa, jota tein lapsena jos kaikki haarukat tai lusikat oli likaisena, hain ruokasalin astiakaapista hopeisen :), yrjöäää! No ei tarvitse enää ikinä, kun löysin nämä!  


0 kommenttia:







Lähetä kommentti