tiistaina, elokuuta 16, 2016

Ja sit seuraava kriisi!

Kuten sanoin, olen varannut kampaaja-ajan. Huomisaamuksi klo 8 kaiken lisäksi. Edelliskerralla pyysin jotain elämää ja eloa hiuksiini ja se oli kuulkaas aivan hirveä virhe. Luulin että kampaaja laittaa päähäni omaa sävyäni ("villiminkki") edes etäisesti muistuttavia raitoja eli jotain vaaleampaa ja tummempaa ruskeaa, niin eikö mitä, tuli sitten oljenkeltaisia ja platinanvaaleita lähiöraitoja. Se paksuin oljenkeltainen tuohon ihan eteen ihan vain jos ei otsani jo ennestään näyttänyt tarpeeksi korkealta. No oli jo aikakin laittaa kampaaja vaihtoon, kun se ei tunnu osaavan leikata muuta kuin sen ikuisen Rachelin.Ja joo, joo on oma vikani ja kampaajat ei ole ajatustenlukijoita ja blaablaa ja alv on niin epäreilu ja whatever.

Mutta kyllä nyt hiukan alkaa näin 8 tuntia ennen h-hetkeä pelottaa kun tämä mun uusi kampausidea on aika radikaali. Sitäpaitsi olen nyt lomalla katsonut DVDltä Muotitalo-jaksoja, enkä voi väittää etteikö ideaani ole vaikuttanut Evien 20-luvun polkka:





Sitten tajusin että a) minulla tuo näyttäisi lähinnä nuorelta Brett Andersonilta:


Ja b) mikään hiusmalli ei voi loppua minulla leukaluun kohdalle, koska se viehkeästi korostaisi quattroleukaani.

Joten tajusin että ooh, mieletöntä, miten olisi takaa lyhyt polkkamalli joka pitenee etuosaa kohden? Silloin pääsisin eroon ärsyttävästä niskasaunasta, mutta edelleen edessä olisi suunnilleen sama malli kuin nyt! Bloody hell, olen coiffure-genius! Sitten tätä googlettelin niin tajusin että Victoria Beckham on keksinyt tämän jo joskus 2007. Damn you, Posh spice.

Ja nyt sitten vielä pahin! Tänään kun kerrankin oli aikaa, ja en ollut vielä menettänyt hermojani tuon wifimokkulan kanssa, oikeasti föönasin ja laiton tämän hirveän ylikasvaneen Rachelin niin eihän tämä nyt olekaan niin kauhea.  Mutta ei, nämä on vain näitä keskiyön horinoita, huomenna lähtee lähiöt piiloon ja niskahiukset poikki.


0 kommenttia:







Lähetä kommentti