perjantaina, helmikuuta 03, 2017

Freaking awesome!

Arvatkaa kenestä näin unta viime yönä? No voi jumalauta, Jon Hammistä! (plus awesome bonus in the end!) Nii-i! Freaking awesome! Olin jossain toimistossa, Jon Hamm käveli sisään ja koska siinä unessa se oli joku mun vanha kaveri niin kysyin et moi Jon, mitä kuuluu? ja se vastasi että ihan jees, paitsi se uusi TV-sarja missä mää näyttelen, on ihan surkee. Sitten me tanssittiin (nii-i, freaking awesome!) naureskeltiin ja sitten mun piti viedä toiseen huoneeseen jotain papereita joten Jon Hamm jäi toimistoon jutteleen joidenkin muitten miesten kanssa ja mä sitten heilutin sille (viehkeästi!) sieltä toisesta huoneesta ja sanoin "toodaloo!"  ja Jon Hamm naurahti ja nosti grogilasiaan mulle*. Vähänkö rakastan kun miehet nauraa mun jutuille! Varsinkin Jon Hammin näköiset! Sitten nousin sen toimistorakennuksen toiseen kerrokseen ja kenetkö sitten tapasin? No freaking paitojaan pakkaavan Barack Obaman! Sekin oli mun vanha kaveri ja se selitti että joo, ollaan tässä melkein kaikki saatu pakattua ja osotteli tyhjiä vaatekaappejaan. Ja oli Obama vaihtanut jo vapaalle kun oli kasvattanut pitkän tukan, sellasen kiharaisen ponnarin jossa oli harmaita viiruja. Mut sitten mun piti lähteä koska Barackille oli tulossa joku koululaisryhmä vierailulle.

*no nyt tää meni pilalle, koska etsiessäni sopivaa Jon Hamm-kuvaa tähän postaukseen, löysin artikkelin Jon Hammin alkoholivieroituksesta


0 kommenttia:







Lähetä kommentti