tiistaina, lokakuuta 30, 2007

I'M BACK!

Edelleen elossa! Elämä sukkaa aika kybällä, mutta ei anneta sen häiritä! Oli kuitenkin pakko tulla teille purkamaan muutamia päivänpolttavia aiheita. Ensinnäkin, onko jotenkin kohtalon ivaa ja HUIKEA vääryys että minulla, joka kuitenkin näin syksyisin aina rakastuu pörröisiin pooloneuleisiin, on ehkä koko Pohjois-Pohjanmaan lyhyin kaula ja suurin kaksoisleuka? Minulle ei kertakaikkiaan sovi pooloneuleet, mutta estääkö se minua hankkimasta niitä? Ei! Tänäkin sykynä olen ostanut pörröisen mustan pooloneuleen Peter Hahnilta (Joo, asun nykyään maaseudulla, niin pitää turvautua postimyyntiin! Oh, the tragedy!) ja mustan pörröttömän villapoolon Hulluilta päiviltä. Kuka tulisi ja korjaisi pääni? Ja se kaksoisleuan taputtelu kädellä ei toimi, vuosikausia olen taputellut, ja edelleen riippuu vain pahemmin. Olen myös siirtynyt kokonaan mustiin vaatteisiin jossain vaiheessa. Tämä kuulemma johtuu lihomisesta, mutta ei se minusta siltä tunnu.

I move away from the keybord to grab a donut.



Oletteko muuten rakkaat lukijani kuulleet että nelosella alkaa keväällä huippumalli haussa? SUOMEN huippumalli haussa! Kuinka aivoträjäyttävän hubaa sen täytyy olla? Hiukan kyllä hirvittää että haku ohjelmaan on tapahtunut kaikessa hiljaisuudessa jonkun soittoäänifirman sivuilla. Saadaankohan ohjelmaan mukaan Mallikoulusta tuttuja "Suomen ehdottomia huippuja" kuten Pasi Loijas? Ja kuka on Suomen Tyra? Voin nimittäin jo näin alkuun kertoa että jos Suomen Tyra on Karita Tuomola, niin minä en ala. Toivottavasti Kartsalla on liian kiire oman kehonsa viestien kuuntelussa, ettei se ehdi mukaan tähän projektiin. Suomen Tyra voisi olla jo muutenkin nelosella heilunut Janina Fry joka on tyramaisesti kokeillut vähän kaikkea, kuten laulamista ja Peter Nygårdia. Ninja olisi tietenkin ihan unelma-Tyra ja Saimi loistava Janice Dickinson, mutta Saimi on kuulemma kertonut Arto Nybergille halveksivansa kaikkia tositv-mallikouluja. Mutta sitä odotellessa, työnhaku jatkuu.


0 kommenttia:







Lähetä kommentti