tiistaina, marraskuuta 10, 2009

Fatty MacFatFat
Perjantaina aukesi pikkujoulukausi ja sen jälkeen olen vain syönyt. Karmea läski ja itseensä pettynyt olo. Olen iloisesti vetänyt esim. maalaisranskalaisia jotka vielä pari viikkoa sitten olisivat huutaneet yksinäisenä ruokalistallani tomaattikeittojen välissä, mutta saivat nyt seuraa pepperonipizzasta ja ananasfetawrapeistä. Sen lisäksi olen sekä tänään että eilen ostanut työpaikan karkkilootasta Fazerinan, tuon Geishan varjoon jääneen väärinymmärretyn syntipötkylän. How wrong is that? Very very wrong.

Viikon verran olen myös nukkunut huonosti, heräillen aamuyöstä ahdistaviin uniin. Läppäri ei enää tunnista akkua ja tänään minun piti lukea vesimittarit. Josta selvisikin että olen käyttänyt melkein yhtä paljon kuumaa kuin kylmää vettä. Damn you, kylpyamme, damn you!

Ja WTF, Mikkosten maailma-DVD tulee myyntiin vasta tammikuun lopussa? Mitä minä nyt annan joululahjaksi universumissani vaeltaville henkilöille?! Sori kaverit, multa ei tule joululahjoja. Timo Torspo Antero juuri peruutti joulun.

Ärsyttää siis. Suunnileen kaikki. Joten taidan painua kylpyyn lukemaan Sara.-lehden artikkeliä siitä miten leuasta ja kaulasta saa kiinteän.


0 kommenttia:







Lähetä kommentti