sunnuntaina, toukokuuta 23, 2010

Lauantain miäs! Sunnutaina!

Olen tuntenut oloni aika peruuttamattoman hirveäksi viimeaikoina joten olen yrittänyt piristää itseäni erinäisillä jipoilla. Ensinnäkin olen lukenut, tosin en pysty keskittymään mihinkään kolmea minuuttia pidempään kun ajatukset harhailee taas siihen kuinka mahdottoman arvoton ihminen olen. Olen kuitenkin saanut luettua tämän. Chicagolainen joogaohjaaja tekee vuoden ajan kaiken mitä Oprah ohjelmassaan ja lehdessään käskee ja pitää siitä blogia. Kirja käsittelee ei vain Oprah-sääntöjen noudattamisen vaikeutta, vaan niiden kautta myös sitä naiskuvaa joka on länsimaisessa yhteiskunnassa vallalla, ja jota Oprahin neuvot muokkaa. Oprahin neuvot eivät ehkä suoranaisesti liikuta tuhansia suomalaisnaisia, mutta saman naisnormipommituksen kohteeksi me joudumme naistenlehtien kautta. But I digress.

Sen lisäksi että olen yrittänyt lukea, olen myös yrittänyt piristää itseäni selaamalla YouTubesta koomikoita. Olen oiva kohde naistennaurattajille, koskapa rakastan nauraa ja saada ihmiset nauramaan. Siksipä koomikot ovat mielestäni usein todella seksikkäitä. Tosin en tajunnut kuinka seksikkäitä, ennen kuin törmäsin Eugene Mirmaniin.
Dont you just want to wrap that in a tortilla and eat it up?!
Mutta se huumori tässä on parasta, täydellinen combo Seinfeld-tyyppistä arkipäivän asioiden havainnointia ja täysin absurdia dadaismiä.
Bear with me, attempting to insert myspace-video.

Eugene Mirman Comedy Special Part 1

Eugene Mirman | MySpace-video



Eugene Mirman Comedy Special Part 2

Eugene Mirman | MySpace-video


ja tämä tietysti saa aina aikaan kikatuskohtauksen:


0 kommenttia:







Lähetä kommentti