lauantaina, heinäkuuta 09, 2011

Siivosin vaatehuoneen.
a) olen hukannut sen sinisen Lindex-topin jonka juuri ostin ja jota en ole kertaakaan pitänyt. Kuinka fuckissa tämäkin taas on mahdollista?

b)Olenko ostanut synkänvärisiä Gina Tricot-tunikoita unissani vai miksi niitä löytyy vaatekaapistani? En pelastanut kuin yhden.

c1)Mikä perkele siinä on että niitä rikkinäisiä sukkahousuja pitää hillota vuosikausia? Joku sieluun imeytynyt Pirkkaniksi-varotoimi? Ja kun ne vielä kietoutuu niin helvetin ärsyttävästi kaiken ympärille.

c2) Arvatkaa mikä myös kietoutuu hirvittävän ärsyttävästi kaiken ympärille? Niiden vitun wraparound-neuleiden solmimisnauhat! Minä olen ilmeisesti ollut joskus sitä mieltä että wraparound-neuleet ja -paidat on ihan mielettömän hyvä fashion choice, sen verran paljon olen hankkinut niitä kaappiini hyllyjä täyttämään ja ärsyttävästi muihin vaatteisiin sotkeutumaan. Heitin kaikki löytämäni (4) kierrätykseen. En halua että enää mikään wrappaytyy meikäläisen ruumiin around.

d) Mustat rintsikat. Minulla on joku ihme pähänpinttymä että minun pitäisi ostaa mustia rintsikoita, ihan kuin minulla ei niitä olisi. Parit minulla olikin ihan käyttömuistissa mutta löysin KUUDET joiden olemassaolosta ei ollut mitään muistikuvaa! KUUDET! AS IN KUUDET! Joista yhdet olivat ihan käyttämättömät ja älyttömän söpöt! Tosin kahdet heivasin menemään kun ne olivat silleen tiedättehän, vanhat ja väsyneet.

Lindexistä muuten vielä. Olen hieman pettynyt. Noita vetävänruskeista housuista on sauma alkanut ratketa ja tänään pidin ensimmäistä kertaa niitä mikrosortseja ja oikean lahkeen sisäsauma yritti kokoajan hmm, päästä kohti ladypartsejani. Vasen lahje ei tätä tehnyt. Saumoissa ei tosin ole mitään vetoa tms näkyvää vikaa joten syy on tod näk. kävelytyylissäni tai jotain.


0 kommenttia:







Lähetä kommentti