sunnuntaina, joulukuuta 14, 2014

Puhelimeni on Nokia 6630. Se on aika mieletön conversation piece, kun ihmiset vertailevat galaxyjään ja iphonejaan ja mä whippaan esiin mun puhelimen ja alan selata wap.elisa.fi:tä. Ainoa kerta kun olen kaivannut älypuhelinta on lentokentällä, ja silloinkin vain välttääkseni lippuautomaatit. NO NYT KUITENKIN, uskollinen kumppanini on alkanut hämäämään minua. Olen lähestulkoon besatt! Ensinnäkin, miksi aloituskuvassa on ravintolatilanne? Muistelisin että nokia joskus profiloi puhelimiaan esim. aktiiviurheilijoille, mutta en mistään löydä tietoa että 6630 olisi ollut joku gurmandi-puhelin, eikä se mitenkään muuten näy valikoissa tai ohjelmissa. Toiseksi, miksi aloituskuvassa on kuvattu itse puhelin? It makes no sense, ellei nokia ajatellut kehittävänsä tästä jotain meemiä jossa ihmiset replikoivat puhelimiensa taustakuvia kotioloissa ja postaavat ne... johonkin meemisivulle joka oli hot nollareilla. No tästä huolimatta, pahin ongelma minulle on tuo itse ruoka! Mitä tuossa on? Joku eggs benedict? Blinejä tai munakoisovuokaa vuohenjuustomoussella (6630 julkaistiin 2004, niin voisi hyvin olla vuohenjuustomoussea). Mitä? Mulla menee hermo!



Kuva pöllitty täältä

1 kommentti:

  1. Mä näkisin ehkä, että siinä on joku kalanfile aseteltuna jonkun jutun päälle. Mutta minkä? Ikinä en oo kuvaa nähnyt mutta nyt alkoi sit piinata muakin.

    VastaaPoista