lauantaina, joulukuuta 19, 2009

Minna tässä moi!
Eli moi, mä oon Minna, eli Minzku vaan, ton Daddalien yks sivupersoonista. Ei silleen oikeesti sivupersoona, koska dissosiatiivinen identtiteettihäiriö on ihan hirvee tauti, mut silleen kuiteski, mä oon niiku se tyyppi joka ostaa Daddalien puolesta BigBrother 24/7kan kun se ei ite kehtaa olla niin jundero.

Vähän faktaa pöytään musta: oon työtön tai silleen (nyyh!), mut nyt oon sellasella työllistämistukijutskalla yhessä vanhustenkodissa taluttamassa mummoi aina välillä. Hajoo pää siihen paikkaan ja niihin mummoihin. Hyvä puoli siinä on että saa aina lukee naistenlehdet (tosin mummoille ääneen), eikä toi työ stressaa paitsi joskus kun joku niistä mummoista taas vähän heittää dementiaa kehiin ja lähtee evakkoon läheiselle ärrälle kertomatta meille hoitohenkilökunnalle mitään. Sieltä sitä sitten lehtihyllyn takaa yritetään Aulikkia houkutella esiin ässäarvalla.

Oon sinkku, ihan niiku toi Daddaliekin, tosin sillä erotuksella että jos mä käyn treffeillä niin yleensä ne miehet ei hakeudu johonkin todistajansuojeluohjelmaan ja välttele mua loppuelämäänsä. Ja vähän pakko niitten on pysyy väleissä, kun yleensä treffailen vaan meidän karaokeporukan vakkareita, eli Mureketta, Samii ja Golsaa ja yhtä toista Samii, niin vähän vaikeeta silleen kokonaan hävitä mun elämästä, kun ne tulee mun jälkeen vuoroon laulaan Riki Sorsan Muuttohaukkaa. Mä vedän yleensä ton kotiviinin. Siis karaokessa, heh. Kyl mä kerran yritin itekin tehdä kotiviinii mut siihen muodostu sellanen home pintaan. Sami sano et kaapii sen vaan pois ja juo, mut mää olin kyl et no way. Muutenkin tykkään enemmän siideristä. Mun erikoiskyky on se että osaan sokkotestissä nimetä kaikki kotimaisten panimoiden siiderit pelkästään hajun perusteella. Tosin uusimpia sesonkimakujen hajuja en oo harjotellu. Makua testaillu kyllä, heheh. Oi että alkoki tekeen mieli sidukkaa. Meijän karaokebarin baarimikon, yhden Tontzan mukaan mun olis pitäny osallistuu Talentiin tällä mun talentilla, mut en usko että olisin kauheesti pärjänny. Tuskin ihmisiä kiinnostaa katella kun meikä nuuhkii tuoppei ja välillä visertää et "Upcider Natural Villivadelma". Mut olishan se varmaan ollu aika kokemus osallistua. Oon täysin kolmekympin kriisissä, tule apuun Frederik. (No en ollu tosissani, mun unelmamies on kyl aina ja ikuisesti sellanen sopiva sekoitus Lauri Tähkää ja James Hetfieldiä) Synttärilahjaks itelleni otin kiroileva siili-tatuoinnin lonkkaluuhuni jossa se siili niiku pomppasee ilmaan ja sit siinä on puhekupla jossa lukee et Vittuakos tuijotat?! Jotenki se niiku kuvasti mun elämää just tälleen kolmekymppisenä. Mut joku siinä meni vikaan, koska nyt se näyttää lähinnä sellaselta ilmaan pomppaavalta mustalta läiskältä joka huutaa et Vittuakos tuijotat?! En en si tiä mitä sille pitäis tehä.


0 kommenttia:







Lähetä kommentti